HTML

GeekBrownie

Friss topikok

Linkblog

Most lett elegem...

2011.02.03. 11:29 csuki00

 Röviden: gépcsere! 

Kicsit meguntam az amd-s hackintoshozást. Gondoltam beruházok egy intelesre, de akkor már kap egy erősebb procit, hogy ne keljen egyhamar lecserélni. Na most mivel hackintosh egy kompatibilis lapot akartam (tudom, elég sok kompatibilis már sőt) De én olyat akartam ami már sokaknál működik és van rá forumos támogatás. Először a gigabyte p55m-ud2 est néztem ki, mondom ez tökéletes lesz egy i5 760-as procival. Aztán kijöttek a Sandy Bridge lapok, gondolkodóba estem és végül letettem a voksom mellette. Mivel egy antec mini p 180-as házam van (imádom) csak m-atxes lap jöhetett szóba. Egy asus-t találtam ami tetszett és megfelelt volna a célra p8p67-m pro. Mivel még elég új volt egy helyen találtam hát vártam a fizetésre. Az megjött de közbe az intel elkúrta a sata 2 es vezérlőt így az összes lapot visszahívták. Bazdmeg! 
Mivel a régi lapomat és procimat megvették nem akarok 1-2 hónapot nagy gép nélkül maradni. 
Oké marad az A terv. A giga lap. Le is adtam a rendelésem tegnap olyan este 8 körül. Ma 10:38 körül jött az e-mail, sajna átmenetileg kifogytak nem tudják mikor lesz megint. Akkor mi a fészkesfaszomnak teszitek ki az oldalra bazdmeg! Még annyi se volt mellette, hogy oké most pillanatnyilag nincs, de rendelhető. Nem igaz, hogy aznap vették észre, hogy nincs! Oké kidühöngtem magam, telefon! Kinél van? Az egyik boltba felvette a nőci mondom mi érdekelne, "ohh ne mondja tovább, ő nem tudja megnézni, hogy van-e, de adjam le a rendelést és akkor utána tud nézni" Ez komoly?! Nem tudja megnézni, anélkül, hogy ÉN mint VÁSÁRLÓ ne regisztráljak a webshopban, majd erősítse meg a jelszavát, majd megrendelem az árut és talán másnap szólnak, hogy hát sajnos nincs!

Akkor másik cég sajna nincs! (ott van az oldalatokon, frissítsetek!)
Harmadik cég, nincs sajnos! Dettó!

És nincs több akinél fenn lenne, jah de pécsen de az nem kell 2-3 nap mire ideér nekem azonnal kell!

Megnéztem ennek a lapnak a nagy tesóját az ud4-est egy helyen van, ott is fals adatok vannak megadva egy inteles proci Am2-es chip készlettel?! Azért erre odafigyelhetnének ha már ebből élnek.

Szóval nem tudom, hogy még mi lesz, de a magyarok nem tudnak kereskedni. Ez egyszerűen nonszensz. Kb olyan érzése van a vásárlónak, hogy ő tesz szívességet azzal, hogy megveszi az árut. Mintha a cégvezető úgy lenne vele, hogy áhh én megélek abból, hogy lógatom a faszom az üzlet megy nincs borzalmas nagy forgalom, de megvan a kis pénzem és meg se kell erőltetnem magam.

Megkockáztatom, hogy van kb 100-200 számítástechnikai cég magyarországon és ebből van mondjuk 5 ahova tényleg szívesen jár vissza az ember és inkább megveszi pár ezerrel többért, de onnan jó érzéssel távozik. Nekem is van kedvenc helyem, de sajna ott sincs ilyen lap, de legalább ott nincs is az oldalon.

Szólj hozzá!

Címkék: pc vásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://geekbrownie.blog.hu/api/trackback/id/tr822635471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása