HTML

GeekBrownie

Friss topikok

Linkblog

RTL MOST! vagy soha

2011.01.14. 10:49 csuki00

 Bevezetőnek talán annyit, hogy még a nyáron a kedves tv szolgáltatóm levette a kínált csatornák listájáról a Discoveryt . Dühöngtem, de volt még Discovery Science és World amikkel úgy ahogy de megnyugodtam. De ez nem tarthatott örökké. 2011 egy új év egy újabb "sokk" nincs se Science se World. Basszák meg! Kaptam helyette egy újabb lagziműsort, gratulálok!
Na de ez a post most nem erről szól! Mivel sértve éreztem magam dacból nem akartam bekapcsolni a tvmet. És elkezdtem alternatívákat keresni. Nem sűrűn nézek amúgy tv-t (főleg most). Egy-két műsort mint pl: Heti-hetest mindig megnézem. Ekkor került a figyelmembe az RTL MOST oldal, ahol megnézhetem a csatornákat ÚJRA! És itt egy kis képzavarba kerültem. Mi az, hogy újra ha a címe most! A megoldás: MOST ÚJRA nézhetem! Kösz RTL! Így megette a fene az egészet. Az lenne az értelme ennek a szolgáltatásnak, hogy mikor megy egy műsor és mondjuk nem rendelkezem tv-vel akkor lazán bekapcsolom és nézem MOST! Újra nézésre ott a torrent. Arról nem beszélve, hogy ritka szar minőségben vannak fenn ezek a műsorok. 
Mindezt leszámítva nem rossz dolog, ha ezeket kijavítják heti egyszer-kétszer ránézek az oldalra, de addig is marad a torrent.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://geekbrownie.blog.hu/api/trackback/id/tr752582907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása